23 marca 2013

deska....

o 3/23/2013
hejka! Jaką piękną ZIMĘ mamy tej WIOSNY! kilka dni temu był pierwszy dzień wiosny. Wiosny?! A może zimy?! Może na Wielkanoc powinniśmy wypatrywać pierwszej gwiazdki!? Zimo, jesteś fajna, ale nie musisz już nas cieszyć swoją obecnością! Ludzie potrzebują zmian! I słońca! A na Wielkanoc + 15 stopni!

Dziś byłam na wiosennej jeździe na snowboardzie. Już po raz czwarty! Ogólnie dobrze mi idzie! Już następnym razem pójdę na niebieską trasę! :D W końcu!

Mój tata nabrał ochoty na naukę na desce i musiałam go uczyć. Pomimo tego, że ja sama się uczę! xP Dobrze sobie radził! Myślałam, że będzie gorzej... Było b. fajnie! I za to lubię zimę! Z to, że są narty, snowboard itp. Ale mogło by być już cieplej!

A oto kilka fotek z deski!



Pa :*
Wasza M.

5 komentarze:

Sagi on 1 kwietnia 2013 12:54 pisze...

dzięki!! Jasne że zaobserwuję twojego bloga! :)

Kama on 2 kwietnia 2013 02:16 pisze...

Kurczę, to może mnie też nauczysz :P

Dzięki, ja już obserwuję :)

Unknown on 2 kwietnia 2013 03:07 pisze...

o, tez bym sie wybrala na deske :D poza tym serdecznie zapraszam Cie na mojego bloga :* mam nadzieje, ze znajdziesz cos dla siebie ;) bedzie mi bardzo milo, jak zaobserwujesz i udzielisz odpowiedzi w ankiecie ;))

Sagi on 2 kwietnia 2013 09:42 pisze...

Heh! Dzięki!

Sagi on 2 kwietnia 2013 09:43 pisze...

oczywiści że wpadnę na twojego bloga!

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos