18 marca 2013

I love narty!

o 3/18/2013
Hejka koffani! Dosyć dawno już nie pisałam. Byłam zawalona sprawdzianami i kartkówkami. Nie miałam czasu wpaść i coś napisać... ;( Wyglądam za okno i widzę... śnieg! A już była piękna wiosna! bardzo lubię zimę, ale już chce się jakiejś zmiany... Ale jest pięknie! Świeci słońce i mimo tego, że ciągle jest około -3˚C, to słońce bardzo mocno operuje i wydaje się że jest +15 ˚C. :) Wczoraj byłam na nartach biegowych. Było pięknie... Jak niewiele potrzeba człowiekowi do szczęścia! Dwie pary desek i kijów! No i trochę śniegu! xD I jeż ma zajęcie na kilka godzin! W lesie był cień i było dosyć zimno... Ale gdy wyjechaliśmy na jezioro... Raj! (A jak coś to lód na jeziorze ma około 30 cm. ) Słońce, ciepło, śniegi idealny! Bardzo lubię narty czy to biegowe czy zjazdowe. WSZYSTKIE! To jedyne zajęcie na zimę! Jeżeli jeszcze nie spróbowałaś to naprawdę warto! :D

Oczywiście nie ma wyjścia z domu bez mojej lustrzanki!  :) A oto kilka fotek z nartek! 



 Odpoczynek na jeziorze... Ciepła herbatka, Snickers, żyć nie umierać! xP



Pa :*
M. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos