8 marca 2013

Hejka!

o 3/08/2013
Hejka! Witam was na moim blogu normalnanienormalna.blogspot.com Z tego co można poznać po nazwie jestem normalnie - nienormalną nastolatką! Mam na imię Maja i mam 12 lat. Do moich zainteresowań należą TANIEC, śpiew, rysowanie, robienie fotek, kręcenie filmów i oczywiście blogowanie!
Moliwe, że znacie mnie z mojego wcześniejszego bloga majka4every.blogspot.com. ten blog będzie blogiem modowo - livestylowym (podobny jak Honoraty Skarbek Honey). Będę tu opisywała różne sytuacje z mojego życia, będę wstawiała filmy i zdjęcia. Będą tu też pojawiały się moje "modowe pogadanki". Czyli różne różności o modzie. Bo musicie wiedzieć, że kocham modę!
Jestem fanką nr 1. Honoraty Skarbek Honey! I ten blog będzie właśnie przypominał jaj bloga! :)
To chyba wszystko co chciałam powiedzieć!

Tu możecie zobaczyć jak wyglądam!:





LoVe
M.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos