10 marca 2013

kolekcja wiosna - lato 2013

o 3/10/2013
Hejka! Wczoraj był dzień kobiet! U nas w klasie tylko dwóch chłopaków M. i M. wpadli na pomysł, żeby dać dziewczynom lizaki! Ale dobre i to... Bo rok temu to oni nawet zapomnieli o dniu kobiet i żadnych kwiatów dla nauczycielek nie dali! -_- Ale już teraz jest fajnie!

Po szkole pojechałam z tatą do galerii handlowej Suwałki Plaza. Był tam pokaz mody z różnych sklepów kolekcji wiosna - lato 2013. Były naprawdę ciekawe rzeczy! Kilka rzeczy naprawdę wpadło mi w oko! I tyle ludzi, że osoby stojące na końcu nie miały szans cokolwiek zobaczyć! Ale ja stałam przy samym wybiegu! :D Była też rewia mody dziecięca. Ale te dzieciaki są sweet! A u niektórych z nich widać to coś! Widać, że nadają się na wybieg! Ogólnie było bardzo fajnie! Też chciała bym tak występować... Niby jest casting bo taka impreza jest co pół roku, ale nie wiem czy mam szansę... Ale może jednak! Warto spróbować!
Tu możecie zobaczyć fajny film z pokazu: KLIK
A teraz kilka fotek z pokazu( zdjęcia ze strony niebywalesuwalki.pl ): 
Chłopczyk był świetny!



Dziewczynka w różowych spodniach  bardzo profesjonalnie! :)









LoVe
M.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos