3 kwietnia 2013

Zwariowane trzy dni!

o 4/03/2013
Hejka! Co tam u was? Bo u mnie naprawdę świetnie! Ostatnie kilka dni od świąt spędziłam 100 km od mojego miasta( Suwałki ) u moich dziadków na Wronach. Jest to wioska położona nad jeziorem Tajty, 5 km od Giżycka. Mam tu koleżankę Ania i kolegę Emanuel( dziwne imię...) Tu jak zwykle duuużo się działo. To może troszkę am poopowiadam......

I dnia - Był to śmigus dyngus. Śnieg za oknem? To co!? Ja wstałam jako pierwsza o godzinie 6.00. Pierwsze co zrobiłam to poszłam do łóżka dziadka, bo to właśnie z nim najbardziej się polewam. Następnie poszłam oblać tatę. Babcię oblałam dopiero gdy się obudziła. O 10.00 przyszła do mnie A. i E. i wyszliśmy na podwórko się polewać! Wtedy to dopiero była wojna! xD

II dnia - Nie daleko Wron leżą Mikołajki. Jest tam Hotel Gołębiewski z świetnym aquaparkiem. A. wpadła na świetny pomysł! Pojedźmy do aquaparku! W przeciągu pół godziny wszyscy siedzieliśmy już w samochodzie mojego dziadka. Ja A. E. i dziadek. W aquaparku było super! Zrobili tam niesamowity remont! Aż ciężko było poznać gdzie się jest!

III dnia - To było dzisiaj. Dziś robiłam duużo rzeczy! Najpierw poszłyśmy z babcią z kijami (nording walking) do Pięknej Góry(3 km od Wron) gdzie mam jechać na obóz wokalno-taneczno-modowy(może chcecie jechać??? xP), aby dokładniej zorientować się w sprawie obozu. Następnie pojechałyśmy do Giżycka. Zaszłyśmy do galerii Batory ale nic ciekawego tam nie znalazłam... Wróciłam z pustymi rękami... ;( Potem robiłam "mini sesję zdjęciową". Zdjęcia z niej będą na konie tego posta. A dalej to już tylko pakowanie ( jutro wyjeżdżam) itp.

Więc widzicie, tu naprawdę duuuużo się dzieje!!!

A tu macie te fotki z "sesji"     
















I ja podoba się?! Najpierw miałam zrobić LookBook ale zabrałam zbyt mało ciuchów. :( Więc macie OOTD. Zdjęcia robiłam bez niczyjej pomocy więc nie są one idealne...

To tyle na dzisiaj!
Pa miśki!

9 komentarze:

Patrycja Pstrąg on 4 kwietnia 2013 08:52 pisze...

Coś czuje , że w przyszłości zostaniesz modelką , ponieważ jesteś śliczna i strasznie fotogeniczna ;)

Sagi on 4 kwietnia 2013 13:35 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sagi on 4 kwietnia 2013 22:45 pisze...

Dziękuję! To bardzo miło usłyszeć co takiego na mój temat, aczkolwiek nie wydaje mi się abym nadawała się na modelkę...

Patrycja Pstrąg on 5 kwietnia 2013 05:03 pisze...

Te top 5 napisz w komentarzu ;) I dzięki bo test poszedł mi very good , ponieważ mam tylko źle jedno zamknięte ;)

Sagi on 5 kwietnia 2013 13:10 pisze...

To te top 5
Honey - Nie powiem jak
one direction - one way or another
Honey - Lalalove
Taylr Swift - Safe&Sound
Britney Spears - I wanna go

Piosenki są ułożone w przypadkowej kolejności! :)

Anonimowy pisze...

Supe ;*
dzięki za koment.
obserwuję !

NiMi on 16 kwietnia 2013 08:30 pisze...

Napisałaś u mnie(ninaa-blog.blogspot.com), że mnie obserwujesz, jednak tego nie robisz. ;p
No, ale masz tu ode mnie obserwacje

Sagi on 16 kwietnia 2013 14:21 pisze...

dzięki! :)

Sagi on 16 kwietnia 2013 14:22 pisze...

Obserwuję, ale prywatnie! ;) Ale ok, zaraz zmienię!
p.s.
dzięki za obserwację! :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos