16 kwietnia 2013

Początki blogowania - Honey

o 4/16/2013
Hejka! Dzisiaj była premiera płyty Honoraty Skarbek Honey - Million. Musicie wiedzieć, że jestem fanką nr 1. Honey.  Lalalove Honorata Skarbek! Nie wyobrażam sobie żyć bez niej i bez jej muzyki! Inspiruję się nią! Musicie wiedzieć, że to dzięki niej założyłam tego bloga! Blog Honoraty był pierwszym blogiem jakiego czytałam! Tu masz jej blog! NAPRAWDĘ SUUUPER!!Wtedy jeszcze ja nawet nie myślałam żeby założyć bloga. Raz próbowałam ale kompletnie mnie to nie kręciło... Nie wiedziałam nawet o czym chcę pisać xP. I zrezygnowałam... Ale coraz częściej czytałam bloga Honey i powoli stawałam się jej fanką. Zrozumiałam, że blog livestylowy to taki jakby "publiczny pamiętnik". Więc spróbowałam jeszcze raz! Tym razem w końcu załapałam o co chodzi w blogowaniu. Pisałam prawie codziennie króciutkie notki. Ten blog nie był jeszcze na blog.spot tylko na onet.blog. Potem przeniosłam się na blog.spot gdyż zobaczyłam, że są tu "lepsze warunki" do prowadzenia bloga. I tu już zostałam. Ten blog jest moim trzecim z kolei blogiem!
I GDYBY NIE HONORATA I JEJ BLOG TO ANI TEGO, ANI MOICH POPRZEDNICH BLOGÓW BY NIE BYŁO!
Jeszcze nie nabyłam płyty Honey - Million, ale zaraz ją będę miała! :) Jeżeli nie za bardzo orientujesz się kto to Honey to naprawdę zapraszam was na jej bloga i do posłuchania jej piosenek. Myślię, że powinny wam się spodobać! :) A tu macie okładkę płyty Honey - Mllion:


To chyba na tyle. Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłam wam jak zaczęłam blogować i DZIĘKI KOMU!! Przy okazji nawiązałam temat płyty Hoeny - Million której dzisiaj jest premiera! :)
Po tyle
Pozdro.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie, że jest taka osoba, dzięki której odnalazłaś coś co lubisz robić. Każdy z nas ma chyba takiego lidera. Życzę coraz większych sukcesów w blogowaniu, bo zasługujesz.

+Informuję Cię, ponieważ widziałam, że obserwowałaś mojego bloga, o jego przeniesieniu na nowy adres:
escape-to-my-dreams.blogspot.com

Sagi on 3 maja 2013 09:50 pisze...

Tak zgadzam się! I jest mi bardzo miło, że uważasz, że zasługuję na większe sukcesy w blogowaniu! A co do bloga to zaobserwuję cię i na drugim! :)

Japonesa on 13 maja 2013 12:15 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos