10 lipca 2013

12 Urodzinki!!!!!!!!!!

o 7/10/2013
Hejka! Jak zauważyliście bardzo długo nie pisałam. To wszystko przez awarię która dotyczyła internetu. Po prostu go nie było i tyle! I dziś W KOŃCU jest!!! Czyli, że internet = częste posty!!!!

Ale do rzeczy...

Cofnijmy się troszeczkę w czasie i przenieśmy się w dzień 14 czerwca 2013r. Już się przenieśliśmy? Chyba tak! Więc napiszę wam posta dotyczącego właśnie tego dnia.

Cześć! Dziś miałam niezwykle zabiegany poranek. Dla czego? Bo dziś urządzałam imprezkę urodzinową. Moje urodziny wypadają dokładnie miesiąc temu, czyli 14 maja, ale ja zrobiłam imprezę tak późno ponieważ ciągle coś mi wypadało. Albo gdzieś wyjeżdżałam, albo ktoś z gości wyjeżdżał i nie mógł przyjść ( a ja bardzo chciałam żeby nikt z zaproszonych gości nie stracił imprezy), albo była okropna pogoda itp. Ale nareszcie udało mi się zrobić można by powiedzieć, że idealne urodziny! Czemu uważam, że  były idealne? Była piękna pogoda! Wszyscy zaproszeni obecni! Tort smakował! :) Było duuużo śmiechu! Ogólnie super.

Jako pierwsza przyszła moja przyjaciółka Iza ( w poniższym filmie zobaczycie ją i resztę gości, na końcu wszystkich przedstawiłam). Pomogła mi wszystko przystroić i poustawiać. Później kolejno przyszły Zosia, Jula, Agacia, Asia i Zuzia. Grałyśmy w balonówkę, która później przerodziła się w bitwę na balony, a później w polewanie się wodą. Polewałyśmy się z czego popadnie! Z misek, kubków, dwu litrowych butelek i z .... WIADER! Byłyśmy porządnie mokre! Nagrywałyśmy też "Top szpodel"! Jest to nagrywany na każdej imprezie "program" który jest parodią " Top Model". Ach, nie będę wam wszystkiego opisywała, bo post stanie się książką! :)




A w następnym poście znów cofniemy się w czasie, ale tym razem tyko do 07 lipca 2013r. :)

See you!
Wasza S.

2 komentarze:

Ala Zielińska on 11 lipca 2013 05:57 pisze...

jeeej musiało być bardzo fajnie! ;D

http://never--lookback.blogspot.com/

Sagi on 11 lipca 2013 10:39 pisze...

i to bardzo! =)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos