12 lipca 2013

Nowy-stary blog

o 7/12/2013
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć mam nowy desing bloga. Zmieniłam również nazwę bloga, ponieważ tamtą wymyśliła mi koleżanka nie pytając się mnie czy mi się podoba. Była ona bardzo długa i dość drudna do napisania.

A więc od dzisiaj mój blog nie jest starym blogiem
normalnanienormalna.blogspot.com
tylko całkiem nowym
never--say-never.blogspot.com

Teraz przynajmniej ta nazwa coś dlna mnie znaczy gdyż moje motto życiowe brzmi:
"Never say never because dream come true"
Co oznacza:
"Nigdy nie mów nigdy bo marzenia się spełniają"

Mam nadzieję, że ta zmiana się wam podoba. :)

A tu kolaż zrobiony z nudów:


Przepraszam, że w słowie because jest błąd ale już mi się nie chciało robić tego od nowa.

Buziaczki :*
Sagiralla

2 komentarze:

Natka ! on 12 lipca 2013 07:08 pisze...

Zmiany są zawsze spoko . Motto , jest świetne =) .
+ Obserwujemy ? , jeśli tak napisz , u mnie :
lublins.blogspot.com

Sagi on 12 lipca 2013 07:22 pisze...

dzięki! :)

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos