18 grudnia 2013

I love christmas. I need christmas!

o 12/18/2013
I jak tam mija Wam ostatni tydzień przed świętami?! Mi osobiście SUPER! Kocham święta! Może nie chodzi mi tu o sam dzień świąt (chociaż i to jest wspaniałe) ale o czas świąteczny. Wiecie, wtedy kiedy słucha się piosenek świątecznych i kolęd. Kiedy zaczyna się przygotowywać różne przepyszne potrawy na święta (np. ciastka i pierniczki). Kiedy ogląda się mnóóóóóóóstwo świątecznych filmów. Kiedy (w moim przypadku bo wybrali mnie do jasełek) zaczynają się próby i jesteśmy zwalniani z lekcji. :) Kiedy chodzi się ubranemu na czerwono-zielono-biało. Kiedy wybiera się sobie prezenty. Kiedy przystraja się pokój. Kiedy dużo czasu spędza się z rodziną. Kiedy w szkole są lekcje związane ze świętami. Kiedy kupuje się prezenty dla bliskich. Kiedy w szkole na przerwach śpiewamy "Last Christmas"(jesteśmy nienormalne...) :) Kiedy w mieście przystrajają ulice. Kiedy pada śnieg(o ile pada...). A najbardziej lubię w tym czasie jedną czynność.
KUPOWANIE I UBIERANIE CHOINKI!!!!! <33 Kocham ubierać choinkę! I kocham zapach choinki! Kocham wszystko co wiąże się z choinką!
Niestety cały śnieg który spadł (a w Suwałkach było tego mnóstwo!) stopniał... :( Zostały tylko takie małe "placki" z brudnym, szarym śniegiem... :( Szkoda, bo jak na święta jest śnieg to wtedy jest tak bardziej nastrojowo. No ale cóż, nic na to się nie poradzi.
A ja aktualnie siedzę w łóżku, owinięta kołdrą z herbatą w ręku i...jestem chora... :( Przeziębłam się. No cóż, chodzenie bez czapki i szalika tym się właśnie kończy... No i teraz głowa mnie boli, nie mam siły stać na nogach, gardło boli, spać się chce - masakra! A w piątek mam jasełka! I kiermasz szkolny! I wigilię klasową!!!! A ja tu jak na razie umieram! :) I przez tą piep***ną chorobę nie byłam wczoraj na tańcach! Ciekawe co będzie z piątkiem... Trzymajcie kciuki żebym do piątku wypędziła tego wirusa z siebie. :D
A tu macie link do filmiki z pieczenia pierniczków :)

Pieczenie pierniczków

I kilka zdjęć z przed kilku/kilkunastu dni :)

Mania na punkcie tańca i być może naszej przyszłej nazwy - Electra Dance

Przymierzalnia w New Yorker. Mierzymy prezent! :)

Proste włoski!!!! <3

Przymierzalnia - Cropp Town

Tak się ubrałam do szkoły na Mikołajki :)

I znów mierzymy prezent w New Yorker 

Pa! 
S.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos