23 listopada 2013

Witam ponownie!

o 11/23/2013
Hejka! Trochę długo mnie tu nie było co? Bardzo przepraszam ale po prostu nie miałam czasu i pomysłów na posty. Nic wam o tym nie napisałam ale zrezygnowałam z prowadzenia bloga. ALE DZISIAJ POWRACAM! Strasznie mi nudno bez was. Przyznaje, stęskniłam się! <33

A teraz o sprawach dotyczących zmian na moim blogu.

 Blog teraz nie będzie tylko o moim życiu ale i o innych rzeczach. Będzie tu sporo o tańcu, będą różne poradniki typu DIY, więcej o modzie, więcej filmów, coś o urodzie typu recenzje kosmetyczne,  może trochę gotowania... Ale oczywiście przy moim życiu też zostaniemy... :) W końcu po to powstał ten blog! Ale stwierdziłam, że tylko to jest nudne... 

A teraz powiem wam tak w skrócie co się u mnie ostatnio wydarzyło. No może w punktach:

1. Wróciłam z Egiptu cała i zdrowa! :) Panująca tam wojna była dla nas prawie w ogóle nie widoczna. Mam nadzieję, że nie martwiliście się co się ze mną stało przez czas mojej nieobecności. :) A ogólnie wyjazd był SUPER! (na dole będą dwa filmy z niego. 1. składanka z filmów, 2. pchotoschoot) 

2. Po przyjeździe z Egiptu pojechałam na mój pierwszy w życiu obóz. Był to obóz jeździecki. Było exstra! 
 
3. We wrześniu zapisałam się na zajęcia taneczne. Tańczymy hip - hop, modern, show dance, taniec nowoczesny, i to co kocham JAZZ!!! I jeszcze trochę różnych innych stylów. Nie chwaląc się, po trzech lekcjach awansowałam z grupy początkującej do pośredniej. Przede mną już tylko zaawansowana... :D Za kilka lat (mam nadzieję) i tam się znajdę i będziecie mogli zobaczyć mnie na scenie. :))

A potem chyba nie działo się już nic ciekawego... Zwykła, szara codzienność...

Mam nadzieję, że dalej będziecie chcieli czytać mojego bloga, i że liczba moich obserwatorów wzrośnie! :)



                                            2. photoshoot



(filmy są w wzięte z mojego kanału na YT - Sagiralla. Subskrybujcie!!!)
Sagi. <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos