17 lipca 2013

To understand it you have to feel...

o 7/17/2013
       Cześć! Wczoraj minął już drugi dzień nad morzem. Jak zwykle było wspaniale! I już zaczyna robić się cieplej!!! :) A wiatr... IDEALNY! Idealny, ale nie na co dzień. Było jakieś 6-7 w skali Beauforta, więc bardzo porządnie wiało! A mi po raz pierwszy udało się płynąć w ślizgu*! Jest to niesamowite uczucie! Nie potrafię go opisać! To tak jakby się leciało. Wiatr rozwiewa włosy, fale stukają w deskę, żagiel czasami załopocze. Piękne i nie do opisania. Bo to co ja tu opisuję to jest improwizacja. To jest wymyślane teraz. Wiem, że pewnie wiele osób czyta to i nie może zrozumieć o czym ja piszę. Ale żeby to zrozumieć, trzeba to poczuć na własnej skórze. Oczywiście każdy mój ślizg kończył się całkowitym zanurzeniem w wodzie. :) I nie trwał on zbyt długo. Ale to co wtedy czułam jest niesamowite!

Na zdjęciach pojawia się moja koleżanka z kursu - Dominika. :)

_________________________________________________________________________________
* ślizg - bardzo szybkie płynięcie na desce jakby " nad falami" które uzyskuje się za pomocą mocnego podebrania żagla i cofnięcie się na tył deskę. 





Thanks for read :*
I love U

4 komentarze:

totalnamentalna on 18 lipca 2013 12:29 pisze...

Ja bym się bała tak płynąć z wiatrem xD
Pytałaś czy obserwujemy. jestem za, ale Ty pierwsza :D
Pozdrawiam :)

http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

Sagi on 18 lipca 2013 12:36 pisze...

na początku każdy się boi. Nawet ja xP Ale teaz tak jak napisałam, jest to niesamowite. :)

totalnamentalna on 19 lipca 2013 05:38 pisze...

Już obserwuję ;d

Unknown on 24 lipca 2013 09:14 pisze...

Super blog !! ♥♥♥
Obserwuję i czekam na rewanż..! ♥
Mój blog http://julka-julaa.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos