12 sierpnia 2013

Great joy because I'm going to Egypt!

o 8/12/2013
Cześć kochani! Dzisiaj jestem baaardzo szczęśliwa. Tańczę i śpiewam. Biegam po domu w podskokach, w uśmiechem tak szerokim, że gdyby nie uszy to był by on dookoła mojej głowy! :) A czemu?! Bo jutro wylatuję do Egiptu!!!! Dowiedziałam się o tym jakieś dwa-trzy dni temu. Jest straszliwe zamieszanie. Wszyscy biegają, prasują ubrania, pakują się. Mój pokój jest cały zawalony ubraniami. Totalny bałagan! A jeszcze mój dziadek ma dzisiaj urodziny więc musimy jeszcze zdążyć jego odwiedzić! Ja biegam z mokrymi włosami i folią na włosach, bo robię sobie pasemko. Na jednej ręce mam pomalowane paznokcie a na drugiej jeszcze nie zdążyłam! I jeszcze muszę zaktualizować zdjęcia szczeniaków na stronie! I zważyć wszystkie torby i walizkę czy nie przekroczyły określonej wagi! I posprawdzać czy wszystko wzięłam. I naładować wszelkie aparaty, kamery i tego typu rzeczy. Aaa! To wszystko mnie przerasta. A ja już myślami jestem w Tabie, bo tam właśnie jedziemy. Hotel w którym będę to Aquamarine Sunflower. Jest cudny! Ale najgorsza to jest temperatura która tam panuje. Tu podam wam dane ze strony internetowej:

Średnie Temperatury w Sharm El Sheik
91°f    (33°c)
Średnie Najniższe Temperatury82°f    (28°c)
Średnie Najwyższe Temperatury99°f    (37°c)
Średnie Temperatury Wody w sierpniu84,3°f    (29°c)
Średnie opady deszczu0mm
Średnia ilość dni deszczowych w sierpniu0 dzień
Średnia ilość słonecznych godzin na dobę w sierpniu13 godz
Masakra! Pewnie się nieźle opalę! :) Kocham się opalać. 
Niestety internet jest tam płatny 10 dolarów za godzinę więc nie będę do was nic pisała przez ten tydzień. 
Ale jak wrócę to obiecuję, że napiszę megadługiego posta i nadodaję mnóstwo zdjęć. 
A jutro przede mną siedem godzin drogi do Rzeszowa na lotnisko(wyjazd z Suwałk ok. piątej nad ranem), dwie godziny na lotnisku, sześć godzin w samolocie, cztery godziny w autobusie, pół godziny w busie i o trzeciej nad ranem będę już w hotelu! Trochę długo co?!
A DO WAS MAM PEWNĄ INFORMACJĘ. MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA!!!! PROSZĘ ZADAWAJCIE MI ICH JAK NAJWIĘCEJ!! NA WSZYSTKIE ODPOWIEM W FILMIKU KTÓRY NAGRAM JAK SIĘ NAZBIERA SPORO PYTAŃ. 
To tyle. Mam nadzieję, że wasza Sagiralla wróci z Egiptu ze wszystkimi rękami i nogami. Bo wiecie tam są rekiny. I te zamieszki. Życzcie mi miłego wyjazdu! :)

Tu mace fotki ze spływu z poniższego postu! :)




sałata wodna :D










bardzo sucha trawa i moje "piękne" nogi

autoportrecik

taka piękna mgła była wieczorem

Pa :* 
Sagi. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz! ♥
Za krytykę ( bez wulgaryzmów i obrażania) też dziękuję! ♥
To ona mnie wzmacnia wewnętrznie.
obserwacja=obserwacja
komentarz=komentarz

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos